Created by Mikail KEREK
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Bedava Gh0s7 h4x X-Zone Reactor !! Parayla Satanlara İnat Bedava

Öncelikle İnanmayanlara SS'ler








Arkadaşlar Dosyaları İndirdikten Sonra Dosya İçerisinde Video Bulunmaktadır. Hiçbir Şekilde En Ufak Yardım Yapılmayacaktır!
Satanlara İnat Bedava lan !

İndirin abi, video ve metinsel anlatım var herşey orda dikkatlice okuyum yapın bişide sormayın adamlara örnek koddaki gibi gönderin kodu, lisansınız aktif edeceklerdir! Saçma saçma konuşmayın adamlarla! 


Burdan İndir

http://www.sendspace.com/file/knyazv


Dikkat ! Bağlantı Hatası Alan Arkadaşlar, Bunu İndirin

Dipnot : Cracker HeramX ( Hacklayan Kişidir. ) , Linux , rawsecurity..


HDD NUMARANIZI KAYDETTİRİP LİSANS ALMAK İÇİN İÇİN AŞAĞIDAKİ ADRESE GİDİN;
http://counturk.com/index.php?PHPSESSID=0caba6dff925df2cea876c29c627c60e&topic=6175.0

ÖNEMLİ NOT:ALINTIDIR...

14 yorum:

çalışıyomu bu kardeş genede paylaşımın için sağol..

Teşekkürler.
Evet Çalılıyor Bizzat Kendim Denemedim....

ARKADASIM CALISIYOR AMA NOT DEFTERI HATASI VERIO 2-3 DAKIKA SONRA NE OLACAK O

not defrteri hatasının içeriğini buraya yazarsanız yardımcı olurum..

Not defteri hatası vermesi imkansızdır verse bile sıkıntı sizde ki o kadar insan yapıyor :) En fazla socket error alırsınız program girişinde oda sunuculardan kaynaklanan problemlerden dolayı.. :)

s.a. bilader ben indirdim ama XZONE REACTOR Application şifre girdikten hemen sonra bilgisayar reset atıyor sence nedeni nedir acaba

mavi ekran hatası geliyormu?

hdd no yu attık ama hala aktif depil 2 gün geçti :S

Hdd no sunu gönderdiğiniz adresi yazarmısınız.

Siktir göt veren bende çalıştı admin çok saol sxe 13.0 çalışıyor..
Virüslü Değildir.Ben Kullandım..

hdd noyu nasıl kaydetcez?

bağlantı kurulamadı hatası veriyor indirmek için tıklıyorm rapidshare'da dosya indir yazıyor tıklıyorm birşey yoktr indirmıyor

HDD no'yu nasıl alıcaz yardım edebilir misiniz ?

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites