Created by Mikail KEREK
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Sxe 13.0 Aimbot | Reddot | No Recoil | Bunny Hack | Crosshair Hack | Auto HS | CS 1.5 - 1.6


Önceki Yayınlamış olduğumuz MULTİ HACK bazı kullanıcılarda hata vermişti. Bu sürümünde karşılaşılan hataların tamamı giderilmiştir...

 

Sxe 13.0 Aimbot | Reddot | No Recoil | Bunny Hack | Crosshair Hack | Auto HS | CS 1.5 - 1.6 |

Aşağıda sıraya dizilmiş liste halindeki hileleri tek bir program üzerinden yönetebileceksiniz.
~> Aimbot 
~>Reddot (Awp'ye Cross)
~> No Recoil (Sekmeye Çözüm)
~> Bunny Hack 
~> Crosshair Hack

 Not : Hilelerin hepsi test edilmiş, %100 denenmiş ve onaylanmıştır!Bütün Hilelerin Anlatımı:
 ~~~~~~ ÖNEMLİ NOT ~~~~~~
 Sorun olursa ActiveX.ocx 'i System32 ye atın ve Çalıştır a ~> regsvr32 ActiveX.OCX yazın.

 ~~~~~~ BUNNY HACK ANLATIM ~~~~~~
 Butona Basın ve sağ altta bunny hack aktif olur. Oyuna giriniz. Space Basılı tutarak Sw de plugin olmasa bile oto bunny hop yapabilirsiniz.

 ~~~~~~ NO-RECOİL ANLATIM ~~~~~~
 Necrogaming No Recoil Hack açmak için : Oyuna girin ve Ardından Programı açıp Oyundaki Oyun çözünürlüğünüzü girin ve ardından F1 ile açılır, F2 ile kapatılır

 ~~~~~~ CROSSHAIR HACK ANLATIM ~~~~~~
 Necrogaming Crosshair Hack açmak için : Programdaki Aç butonuna basmanız. İsterseniz Crosshair Nokta verebilirsiniz ve Rengini Yeşil yapabilirsiniz.

 ~~~~~~ AİMBOT ANLATIM ~~~~~~   
Aimbot İçin Models Paketi ; (valve/cstrike/models/player içerisine atın, onaylayın) Ve Programdan rakip takımı seçerek Aktif Et sekmesine basın , işlem tamamlanacaktır.
                                                                            
                                 Alternatif 1=Sxe ALL Multi Hack~Uploader elbistanLee 
                                                      Rar Pas:elbistanlee.tr.cx

20 yorum:

Eski Versiyonun Linkini Yükleyem mi?

cevap veren yokmu yaa :(

Rar şifresi ne admin lütfen söyle ...

Admin kardeşim teşekkür ederim .

admin o şeyi indirdimde içinde link cıkıyo tıklıyorum aim botu indirip acıyorum sifre istiyo elbistanlee.tr.cx giriyorum kabul etmiyor bi bakarmısın acıl cevap yazman lazım lütfen !!!

Dosyayı Yeniden Uploadlıyorum.

Link Düzeltildi.Rar Pas:elbistanlee.tr.cx

bana sxe crosshair hack g eçirene ne kadar kontör i stiyosa a tıcam tiqqy56@hot i letişim

Atakan bey 4 TL karşılığı yapabiliriz...

selamın aleykum düzgün sxe 13 geçen wall hack varsa satan veya hayata_baris@hot eklesin görüşelim...

dostum tekrar upload edermisin link patlamış bana sadece win7 geçen reddot lazım

LİNK:
http://www.mediafire.com/?eopdeebgqcr1yef

kardes şunun linkini son kez yenilermisin rica etsem kardesim silmiş yalışlıkla şimdiden teşekkür ederim.

Rar pas kabul etmiyorrrrr?

yyha yeter adam gıbı rar pas ver be

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites