Created by Mikail KEREK
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Counter Strike Global Offensive İndir (full)



Serinin önceki oyunları gibi Global Offensive, görev tabanlı bir çok oyunculu birinci şahıs nişancı oyunudur. Oyuncular ilk önce görevleri tamamlamak veya düşman takımı yok etmek için terörist veya terörle mücadele counter-terrorists takımlarından birini seçerler.Önceki oyunlarda olduğu gibi, Global Offensive’de de bir tur görevlerin tamamlanmasıyla veya düşman takımın imha edilmesiyle sona erer ve yeni bir tur başlar. Tur bitmeden ölen oyuncular, dirilmek için turun bitmesini beklemek zorundadır. Oyuncular önceki turdaki performansına göre alacağı parayla silah ve ekipman satın alabilir


Oyun Adı :Counter Strike Global Offensive
Oyunun Sürüm Adı :-
Oyunun Çıkış Tarihi :21 Ağustos 2012
Oyun Türü :Aksiyon-Macera
Dosya Türü :İSO
Dosya Boyutu :1.64 GB
Oyun Dili :İngilizce
Crack :İçinde Mevcut

Counter Strike Global Offensive Sistem Gereksinimleri:
İşletim Sistemi: Windows XP – Windows 7 – Windows Vista
İşlemci: 2.0 GHz
RAM: 512 MB
Video: DirectX 9.0c uyumlu
Ses: DirectX 9.0c uyumlu
Girişler: Klavye,fare, veya USB Direksiyon/Gamepad
Ekran Kartı: 512 MB

http://turbobit.net/a5um4nxgnora/Counter-Strike.Global.Offensive.rar.html

http://letitbit.net/download/Counter-Strike.Global.Offensive.rar.html




8 yorum:

kardesım bunun rar sıfresı nedır benmı goremıyorum yoksa eklemedınızmıı ???

kardesim rar sifresi yok !

Rar Pas:www.uyurgezer.net

Beta değil dimi ? bu arada teşekkürler adam gibi paylaşım yapan bi site buldum sonunda

öncelikle paylaşım için teşekkürler site adminine :) ikinci olarak indiren veya indirme sürecinde olan arkadaşlar rar şifresi www.bedavaoyunindir.org'tur. Crack konusunda sıkıntı yaşayan arkadaşlar olabilir. Şimdiden sabır diliyorum :)

arkadaşlar indirdim pişmanım crack hatası veriyor nasıl düzeltilecek bilmiyorum bilen söylesin lütfen

Çok sagol admin.Çalıştı.Crack sorunu da yok

pampa bana crack dosyasının linkini gönderebilirmisiniz? qehreman97@gmail.com

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites